STANDY LAMA - Nowoczesne standy reklamowe
Standy kartonowe – jak je wykorzystać w reklamie?

Biorąc pod uwagę wszystkie opcje, jakie możemy wykorzystać do przeprowadzenia kampanii reklamowej, naprawdę możemy mieć kłopot z wybraniem tej właściwej. Nie zawsze jednak musimy opierać działania marketingowe na wielkich audiowizualnych spotach. Czasami jedyne, czego trzeba, to po prostu dobrze wiedzieć, do jakiego klienta kierujemy swoją reklamę. Najlepiej sprawdzą się w takiej sytuacji standy kartonowe.

Zalety stosowania standów kartonowych

Duża różnorodność, a zarazem dowolność budowy, jaka charakteryzuje standy kartonowe, sprawia, że jest to idealny materiał reklamowy do niemal każdego sklepu. Wystarczy przytoczyć salon kosmetyczny. Znajdziemy w nim pełno produktów rozmaitych marek, a także ich reklam mających na celu wzbudzenie zainteresowania i nakłonienie do zakupu. Jednak decydując się na wykorzystanie standów reklamowych, wybieramy bardzo naturalną metodę pozyskiwania klientów. Dzieje się tak sprawą neutralnego charakteru standów. Są absolutnym przeciwieństwem nielubianych w naszym społeczeństwie ulotek, gdzie zazwyczaj nie dość, że ich treść jest absolutnie niedostosowana do odbiorców, to jeszcze są one wciskane na siłę.

Stand reklamowy pozwala na kolportaż ulotek, jednak tylko do tych osób, które rzeczywiście są zainteresowane reklamowanym produktem. Z własnej woli sięgają po informację, co także przekłada się na pozytywny odbiór reklamowanego dobra. Taki sposób reklamy jest nie tylko skuteczny, gdyż trafia do odpowiedniej grupy odbiorców, lecz także buduje dobre skojarzenia i relacje z daną marką.